I. PODSTAWA PRAWNA:
1. Ustawa z dnia 5 lipca 1990 roku – prawo o zgromadzeniach (Dz. U. z 1990 r. Nr 51, poz. 297 z późniejszymi zmianami).
II . WYMAGANE DOKUMENTY:
1. Zawiadomienie o zamiarze zorganizowania zgromadzenia.
III. OPŁATY:
Nie pobiera się
IV. TERMIN ODPOWIEDZI:
Organizator zgromadzenia publicznego zawiadamia organ gminy w taki sposób, aby wiadomość o zgromadzeniu dotarła nie później niż na 3 dni, a najwcześniej 30 dni przed datą zgromadzenia.
Organ gminy może wydać decyzję o zakazie zgromadzenia publicznego i doręcza ją organizatorowi w terminie 3 dni od dnia zawiadomienia, nie później jednak niż na 24 godziny przed planowanym terminem rozpoczęcia zgromadzenia.
V. JEDNOSTKA ODPOWIEDZIALNA:
Stanowisko ds. Ewidencji Ludności i Dowodów Osobistych
VI. TRYB ODWOŁAWCZY:
W przypadku odmowy wydania zezwolenia odwołanie wnosi się do Wojewody Wielkopolskiego za pośrednictwem organu, który wydał decyzję (odwołanie składa się w sekretariacie Urzędu pok. nr 10).
Odwołanie wnosi się w terminie 3 dni od dnia doręczenia decyzji. Wniesienie odwołania nie wstrzymuje wykonania decyzji.
VI. UWAGI:
W przypadku braku kompletu wymaganych dokumentów wnioskodawca zostanie wezwany do ich uzupełnienia w biurze prowadzącym sprawę.
WZÓR WNIOSKU - doc.
WZÓR WNIOSKU – pdf. |