ZP.PN.26/09 Sieroszewice, 2009-10-23 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN. 26/09. Nazwa zadania: Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Sieroszewice w sezonie 2009/2010 – Rejon I i Rejon II Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji Przedmiotem zamówienia są: - Usługi odśnieżania, - Usługi usuwania oblodzeń, - Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych ( Rejon I lub Rejon II) Wspólny Słownik Zamówień:
#48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 06.11.2009r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-11-02 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-11-02, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 11 XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-12-02 XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 371700 - 2009 dnia 2009-10-23 Wójt Gminy Sieroszewice Czesław Berkowski |
|||||||||||||
ZP.PN.25.2009 | |||||||||||||
ZP.PN.25/09 Sieroszewice, 2009-09-08 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.25/09. Nazwa zadania: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej Zamość - Raduchów Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji - Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej z gruntowej na asfaltową w miejscowości Zamość - Raduchów Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - mechaniczne plantowanie korony drogi, - wykonanie koryta, - wykonanie rowków odwadniających, - wykonanie dolnej podbudowy z kruszywa naturalnego, - wykonanie górnej podbudowy z kruszywa łamanego (gabro, melafir), - wykonanie nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej, (warstwa ścieralna), - wykonanie poboczy, - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień:
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 306.11.2009r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-10-08 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-10-08, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 11 XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-11-07 XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 323438-2009 dnia 2009-09-18 Wójt Gminy Sieroszewice Czesław Berkowski
Dokumentacja przetargowa do pobrania - TUTAJ |
|||||||||||||
ZP.PN.24/2009 | |||||||||||||
ZP.PN.24/09 Sieroszewice, 2009-09-08 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.25/09. Nazwa zadania: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w miejscowości Strzyżew - Strzyżówek Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji - Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej z gruntowej na asfaltową w miejscowości Strzyżew - Strzyżówek Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - karczowanie krzaków, drzew i usuwanie istniejących pni drzew, - oczyszczenie poboczy z wysokiej trawy i chwastów, - oczyszczenie rowów z namułu, - roboty ziemne pod konstrukcję nawierzchni, - roboty nawierzchniowe, - wykonanie poboczy, - ustawienie znaków pionowych. - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień:
#48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 06.11.2009r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-10-08 do godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-10-08, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 11 XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-11-07 XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 323384-2009 dnia 2009-09-18 Wójt Gminy Sieroszewice Czesław Berkowski |
|||||||||||||
Ogłoszenie powiązane: Ogłoszenie nr 138115-2009 z dnia 2009-08-21 r. Ogłoszenie o zamówieniu - Latowice Numer ogłoszenia: 151425 - 2009; data zamieszczenia: 09.09.2009 Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu. Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 138115 - 2009 data 21.08.2009 r. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej, ul. Środkowa 52, 63-405 Latowice, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7396035, fax. 0-62 7396035. SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU II.1) Tekst, który należy zmienić: · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3. · W ogłoszeniu jest: Zadanie nr 01 - CHODNIKI Rozebranie istniejących chodników i podłoży betonowych · W ogłoszeniu powinno być: Zadanie nr 01 - CHODNIKI Rozebranie istniejących chodników i podłoży betonowych · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.3.4. · W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 16:00, miejsce: Parafia Kościoła Rzymskokatolickiego p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Latowicach, ul. Środkowa 52, 63-405 Sieroszewice, plebania... · W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 16:00, miejsce: Parafia Kościoła Rzymskokatolickiego p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Latowicach, ul. Środkowa 52, 63-405 Sieroszewice, plebania... · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: CZĘŚĆ Nr:2. · W ogłoszeniu jest: Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 02 - REMONT PARKANU -Rozebranie ogrodzenia z przęseł drewnianych, słupków murowanych z cegły i cokołu z kamienia - · W ogłoszeniu powinno być: Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:Zadanie nr 02 - REMONT PARKANU -Rozebranie ogrodzenia z przęseł drewnianych, słupków murowanych z cegły i cokołu z kamienia - · Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: CZĘŚĆ Nr:3. · W ogłoszeniu jest: 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 03 - Założenie trawnika Odkopanie korzeni, frezowanie korzeni drzew - szt. 9. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - humusu grub . · W ogłoszeniu powinno być: Zadanie nr 03 - Założenie trawnika Odkopanie korzeni, frezowanie korzeni drzew - szt. 9. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - humusu grub . Dokumentacja przetargowa do pobrania - TUTAJ |
Latowice: Rozbudowa infrastruktury i zagospodarowanie terenu wokół kościoła p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Latowicach SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej , ul. Środkowa 52, 63-405 Latowice, woj. wielkopolskie, tel. 0-62 7396035, faks 0-62 7396035. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa infrastruktury i zagospodarowanie terenu wokół kościoła p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Latowicach. II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane. II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 01 - CHODNIKI Rozebranie istniejących chodników i podłoży betonowych 186,65 m2 Mechaniczne wykonanie koryta 186,65 m2. Wykonanie podbudowy z tłucznia kamiennego, podsypki piaskowej, nawierzchni z kostki brukowej - kolor. - 486,65 m2. Wykonanie ławy pod krawężnik i ułożenie krawężnika 140,40 m. Zadanie nr 02 - REMONT PARKANU -Rozebranie ogrodzenia z przęseł drewnianych, słupków murowanych z cegły i cokołu z kamienia - 39,02 m ( parkan od strony ulicy) -demontaż bramy - 1 szt. -rozebranie przęseł drewnianych - 59,352 m2 ( parkan od strony zachodniej) Wykonanie ogrodzenia - od ulicy -ławy fundamentowe - 6,112 m3; ściany fundamentowe z bloczków betonowych - 5,121 m3 Cokół z cegły klinkierowej grub 1c - 11,964 m2; słupy w parkanie z trzpieniem żelbetowym z cegły klinkierowej 38*38 cm - 18,2 m: brama dwuskrzydłowa z ozdobnych elementów stalowych o wym. 4,50*1,65 m: przęsła z elementów ozdobnych 2,36*1,10 m - 12 szt. Wykonanie ogrodzenia od strony zachodniej Naprawa słupków i cokołu ( uzupełnienie spoin, impregnacja pow. muru, - 47,943 m2 -montaż gotowych przęseł drewnianych - 59,4 m2 montaż nakryw z elementów ceramicznych na słupki - 18 szt. Zadanie nr 03 - Założenie trawnika Odkopanie korzeni, frezowanie korzeni drzew - szt. 9. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej - humusu grub . 15 cm. - 1121,30 m2. Mechaniczne przekopanie gruntu - 1121,30 m2, rozrzucenie ziemi urodzajnej - 112,30 m3, uprawa gruntu i wykonanie trawników dywanowych siewem na gruncie z nawożeniem - 1121,30 m2. Obsadzenie trawnika drzewami i krzewami oraz bylinami wg zestawienia. Wyposażenie ogrodu wg zestawienia. Wyposażenie w sprzęt do pielęgnacji kpl. 1. Wykonanie linii nawadniania trawników zraszaczami wynurzanymi. Kpl - 1,0. Ułożenie linii kroplujacej - 122,0 m. Zadanie nr 04 - Wykonanie oświetlenia Wykonanie linii kablowej oswietleniowej, układanie kabla, montaż opraw oświetlenia.. II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.00.00-6, 45.11.12.91-4, 45.11.27.10-5, 45.34.10.00-9, 45.23.14.00-9, 45.23.32.22-1, 45.23.62.30-1, 45.23.22.00-4. II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4. II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie. II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie. II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA III.2) WARUNKI UDZIAŁU
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie. IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sieroszewice.pl. IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2009 godzina 16:00, miejsce: Parafia Kościoła Rzymskokatolickiego p.w. Matki Boskiej Częstochowskiej w Latowicach, ul. Środkowa 52, 63-405 Sieroszewice, plebania.. IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program rozwoju obszarów wiejskich na lata 2007 -2013. ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 01 - CHODNIKI.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 02 - REMONT PARKANU.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 03 - Założenie trawnika.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 04 - Wykonanie oświetlenia.
Dokumentacja przetargowa do pobrania - TUTAJ |
ZP.PN.23/09 Sieroszewice, 2009-08-05 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.23/09. Nazwa zadania: Przebudowa pętli autobusowej w miejscowości Ołobok Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa nawierzchni pętli autobusowej w m. Ołobok, gmina Sieroszewice, powiat Ostrów Wielkopolski. Długość projektowanej przebudowy wynosi 110m. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - rozbiórka starego przepustu i wykonanie nowego przepustu, - roboty ziemne pod konstrukcję nawierzchni, - wykonanie konstrukcji nawierzchni, - wykonanie poboczy, - ustawienie znaków pionowych. Wspólny Słownik Zamówień:
#48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 30.10.2009r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-08-25 do godz. 10:45 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-25, o godz. 10:45 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 127795-2009 dnia 2009-08-05 Dokumentacja przetargowa do pobrania - TUTAJ |
||||||||||
ZP.PN.22/09 Sieroszewice, 2009-08-05 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.22/09. Nazwa zadania: Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w m. Latowice Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Latowice, gmina Sieroszewice, powiat Ostrów Wielkopolski. Długość projektowanej przebudowy wynosi 1170m. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - regulacja pionowa krawężników, - remont nawierzchni chodnika, - regulacja pionowa studzienek ściekowych, - wykonanie poszerzenia przy drodze powiatowej, - wykonanie nawierzchni jezdni, - wykonanie pobocza gruntowego, - ustawienie znaków pionowych. Wspólny Słownik Zamówień:
#48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 30.10.2009r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-08-25 do godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-25, o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 127795-2009 dnia 2009-08-05 Dokumentacja przetargowa do pobrania - TUTAJ |
||||||||||
ZP.PN.21/09 Sieroszewice, 2009-08-05 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.21/09. Nazwa zadania: Modernizacja nawierzchni drogi gminnej w m. Sieroszewice, ul. Nowa II etap Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji Przedmiotem niniejszego opracowania jest przebudowa nawierzchni gruntowej na asfaltobetonową ulicy Nowej w m. Sieroszewice. Długość projektowanej przebudowy wynosi 250m i dodatkowe 20m. Zakres robót objęty w projekcie stanowi II ETAP przebudowy drogi gminnej. Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - regulacja zaworów wodociągowych, - roboty ziemne pod konstrukcję nawierzchni, - wykonanie konstrukcji nawierzchni, - wykonanie poboczy, - ustawienie znaków pionowych. Wspólny Słownik Zamówień:
#48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 30.10.2009r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-08-25 do godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-25, o godz. 10:15 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 127745-2009 dnia 2009-08-05 Dokumentacja przetargowa do pobrania - TUTAJ |
||||||||||
ZP.PN.20/09 Sieroszewice, 2009-08-05 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.20/09. Nazwa zadania: Rozbudowa sali wiejskiej w Wielowsi. Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji Opis przedmiotu zamówienia: Rozbudowa sali wiejskiej Szczegółowy przedmiot i zakres robót, dostaw i montażu, objęty przetargiem określają projekty, przedmiar robót i niniejsza specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wspólny Słownik Zamówień:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. #48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 20.11.2009r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-08-25 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-25, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 127725-2009 dnia 2009-08-05 Specyfikację Istotnych Warunków można pobrać TUTAJ |
||||||||||
ZP.PN.19/09 Sieroszewice, 2009-07-21 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.19/09. Nazwa zadania: Budowa studni awaryjnej ujęcia wody w Sieroszewicach Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji Opis przedmiotu zamówienia - Przedmiotem zamówienia jest odwiert studni awaryjnej w Sieroszewicach zgodnie ze specyfikacją techniczną Wspólny Słownik Zamówień:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. #48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 30.09.2009r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-08-17 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-17, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 12 XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 247434-2009 dnia 2009-07-21 Specyfikację Istotnych Warunków można pobrać TUTAJ |
||||||||||
ZP.PN.18/09 Sieroszewice, 2009-07-17 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.18/09. Nazwa zadania: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Sieroszewice – Etap II – Roboty remontowo elewacyjne. Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji - Przedmiotem zamówienia jest Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy Sieroszewice Zakres robót obejmuje: - roboty na placu budowy - roboty renowacyjne - pokrywanie - tynkowanie - malowanie budynku - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień:
#48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 30.10.2009r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-08-10 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-08-10, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 11 XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 243722-2009 dnia 2009-07-17 Wójt Gminy Sieroszewice Czesław Berkowski Dokumentację przetargową można pobrać: TUTAJ |
|||||||||||||
ZP.PN.17/09 Sieroszewice, 2009-07-08 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.17/09. Nazwa zadania: Udzielenie dwóch kredytów inwestycyjnych Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia stanowi (z uwzględnieniem postanowień art. 2 pkt 10 oraz art. 30 ustawy Prawo zamówień publicznych) : 1/ Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizację przedsięwzięcia pn: „Budowa sali gimnastycznej przy Zespole Szkół w Wielowsi” w kwocie 799.900,00 zł (słownie: siedemset dziewięćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset złotych i zero groszy) 1.1.oprocentowanie kredytu: WIBOR roczny plus stała marża banku 1.2.okres kredytowania: od dnia podpisania umowy i uruchomienia kredytu do 31.12. 2015 r. 1.3.termin spłaty kredytu: od 01-01- 2011 r. do 31-12-2015r. w równych ratach kwartalnych 1.4.spłata odsetek: w okresie kwartalnym, liczonych na podstawie WIBOR-u z dnia 20 ostatniego miesiąca kwartału okresu odsetkowego, płaconych do 5 dnia roboczego po okresie odsetkowym, na podstawie noty obciążeniowej banku. 1.5.uruchomienie kredytu nastąpi poprzez złożenie polecenia przelewu, 1.6.zabezpieczeniem ze strony kredytobiorcy będzie weksel „In blanko” wraz z deklaracją wekslową 2/ Udzielenie i obsługa kredytu długoterminowego inwestycyjnego na realizację przedsięwzięcia pn. „Budowa boiska sportowego w m. Wielowieś w ramach programu MOJE BOISKO ORLIK 2012” w kwocie 347.000,00 zł (słownie: trzysta czterdzieści siedem tysięcy i zero groszy) 2.1.oprocentowanie kredytu: WIBOR roczny plus stała marża banku 2.2.okres kredytowania: od dnia podpisania umowy i uruchomienia kredytu do 31.12. 2015r. 2.3.termin spłaty kredytu: od 01-01-2011r. do 31-12-2015r. w równych ratach kwartalnych 2.4.spłata odsetek: w okresie kwartalnym, liczonych na podstawie WIBOR-u z dnia 20 ostatniego miesiąca kwartału okresu odsetkowego, płaconych do 5 dnia roboczego po okresie odsetkowym, na podstawie noty obciążeniowej banku. 2.5.uruchomienie kredytu nastąpi poprzez złożenie polecenia przelewu, 2.6.zabezpieczeniem ze strony kredytobiorcy będzie weksel „In blanko” wraz z deklaracją wekslową Wspólny Słownik Zamówień:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. #48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować po podpisaniu umowy VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-07-27 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-07-27, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 12 XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 228554 -2009 dnia 2009-07-08 Specyfikację Istotnych Warunków można pobrać TUTAJ |
||||||||||
ZP.PN.16/09 Sieroszewice, 2009-07-30 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.16/09. Nazwa zadania: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej w m. Westrza. Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058) Nazwa zamawiającego zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ul. Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji - Przedmiotem zamówienia jest przebudowa nawierzchni drogi gminnej z brukowej i gruntowej na asfaltową w miejscowości Westrza Zakres robót obejmuje: - roboty pomiarowe, - roboty ziemne – koryto na poszerzeniu jezdni - roboty nawierzchniowe, - wykonanie poboczy, - Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych Wspólny Słownik Zamówień:
#48 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych VI. Termin wykonania zamówienia: 30.09.2009r. VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#78 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2009-07-27 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 10 XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2009-07-27, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: Urząd Gminy Sieroszewice; ul. Ostrowska 65; 63-405 Sieroszewice, Pokój nr 11 XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni, tj. do dnia 2009-08-27 XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające: Zamawiający nie dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych Nr 217690-2009 dnia 2009-07-01 Wójt Gminy Sieroszewice Czesław Berkowski Dokumentację przetargową można pobrać: TUTAJ |
|||||||||||||
Autor: Wójt Gminy Sieroszewice
Opublikowane przez: Damian Szkudlarek