Sieroszewice, 2011-03-18 ZP.PN.02/11 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZP.PN.02/11. Nazwa zadania: Budowa wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej dla celów rekreacyjnych mieszkańców wsi Rososzyca. Działając na podstawie art. 40 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z 2008 r. Nr 171, poz. 1058. Gmina Sieroszewice zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego: Gmina Sieroszewice Ostrowska 65 63-405 Sieroszewice Strona www: www.bip.sieroszewice.pl E – mail: sieroszewice@sieroszewice.pl Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30 II. Określenie trybu zamówienia: Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych. III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.bip.sieroszewice.pl Na wniosek Wykonawcy Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać: IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych: Przedmiotem opracowania jest projekt budowlano-wykonawczy wielofunkcyjnego boiska sportowego w miejscowości Rososzyca przy ul. Środkowej, o wymiarach areny 28 x 44 m, o nawierzchni z trawy syntetycznej multisport lub równoważna na podbudowie z kruszyw naturalnych. Boisko ogrodzone specjalistycznym ogrodzeniem wys.4,00m z pozostałymi elementami zagospodarowania terenu w tym z parkingiem przyobiektowym na 10 miejsc postojowych. Boisko o charakterze ogólnodostępnym przeznaczone dla społeczności lokalnej miejscowości Rososzyca. Powierzchnia ogółem terenu objęta opracowaniem w tym: 2572,00 m2 Powierzchnia boisk z nawierzchni syntetycznej 1232,00 m2 Powierzchnia nawierzchni z kostki brukowej wewnątrz obiektu 223,00 m2 Powierzchnia nawierzchni 10 miejsc parkingowych 125,00 m2 Powierzchnia nawierzchni chodnika i placów zew. 183,00 m2 Powierzchnia zieleni 809,00 m2 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Wspólny Słownik Zamówień:
#45 V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej: Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. VI. Termin wykonania zamówienia: 2011-07-15 VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, szczegółowy opis warunków udziału w zakresie posiadania uprawnień 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, szczegółowy opis warunków udziału w zakresie wiedzy i doświadczenia 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, szczegółowy opis warunków udziału w zakresie potencjału technicznego oraz osób 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, szczegółowy opis warunków udziału w zakresie sytuacji ekonomicznej 2. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna. VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł. IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
#61 X. Miejsce i termin składania ofert: Oferty należy składać do dnia: 2011-04-04 do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: XI. Miejsce i termin otwarcia ofert: Oferty zostaną otwarte dnia: 2011-04-04, o godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: XII. Termin związania ofertą: Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni od dnia otwarcia ofert XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej: Nie dotyczy. XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy. XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna: Nie dotyczy. XVI. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP: Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych
Wójt Gminy Sieroszewice Czesław Berkowski
DOKUMENTACJA PRZETARGOWA DO POBRANIA PONIŻEJ |
||||||||||
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia |
Opis techniczny projektu |
Przedmiar robót |
Załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia |
Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót |
Rysunek nr 1 |
Rysunek nr 2 |
Rysunek nr 3 |
Rysunek nr 4 |
Rysunek nr 5 |
Rysunek nr 6 |
Rysunek nr 7 |
Rysunek nr 8 |
Rysunek nr 9 |
Rysunek nr 10 |
Pytania 5 -6 odpowiedzi dotyczące postępowania przetargowego na: Budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej dla celów rekreacyjnych mieszkańców wsi Rososzyca |
Pytania 7 - 8 i odpowiedzi dotyczące postępowania przetargowego na: Budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej dla celów rekreacyjnych mieszkańców wsi Rososzyca |
Pytanie 9 i odpowiedź dotycząca postępowania przetargowego na: Budowę wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej dla celów rekreacyjnych mieszkańców wsi Rososzyca |
SPROSTOWANIE BŁĘDU W SIWZ Sprostowanie błędu w SIWZ w postępowaniu przetargowym Nr ZP.PN.02/11 dotyczącym Budowy wielofunkcyjnego boiska sportowego o nawierzchni syntetycznej dla celów rekreacyjnych we wsi Rososzyca. zmienia się zapis pkt IV SIWZ z zapisu: IV. Termin wykonania zamówienia : Wymagany termin wykonania zamówienia 2011 – 02 – 21 na zapis : IV. Termin wykonania zamówienia : Wymagany termin wykonania zamówienia 2011-07-15 |
INFORMACJA Z SESJI OTWARCIA OFERT Zbiorcze zestawienie ofert |
INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty |
INFORMACJA O UNIEWAŻNIENIU PRZETARGU Informacja o unieważnieniu przetargu |
Autor: Referat Inwestycji, Gospodarki Przestrzennej, Promocji i Rozwoju - Jacek Sas
Opublikowane przez: Roman Sodolski